לשיעורים במערכת הטלפונית: 0772222069 / *9120

מאמרים לאשת החיל

אולי זאת הייתה טעות?

אולי זאת הייתה טעות?

כואב לומר אך כולם יודעים את האמת כי הרבה מהזוגות בימינו שאלו או הרגישו את השאלה: אולי עשינו טעות? אולי הבחירה לא הייתה מוצלחת? אולי מיהרתי להתחתן? אמא שלי לחצה עליי, השדכנית עבדה עליי, החברים שלו לא סיפרו לי את האמת בבירורים, והוא בכלל שחקן ראשי בהצגת הפגישות. המריבות וחילוקי הדעות לאורך השנים מגבירים את השוני בין בני הזוג.

ממחישים מול זכוכית מגדלת כל פגם וחסרון של הצד השני. פתאום רואים רק את הנקודות השחורות. רק את החסרונות. ואיפה היתרונות? כנראה שהיו לפני ששם את הטבעת. או אולי גם אז הייתי פשוט מסונוורת למדי. ההרגשה הזו בטח מוכרת לחלק מהזוגות. ליותר מדי מהזוגות, בארץ ובעולם. הרגשת ההחמצה, שאולי מגיע לי טוב יותר, שאם הייתי ב"שוק הרווקות" היו כבר חוטפים אותי לבטח.

ישנן נשים שגם חושבות כי הבעל של השכנה טוב יותר, מכבד יותר.. ומאמינות כי החסרונות האלו תמיד היו – אבל לא בממדים כאלו. ובכלל – למה להתחתן? היה דווקא נחמד עם החברות בסמינר.. התשובה לכל אלו היא כמו תמיד: “האמונה”. הכנסת הקב"ה לתמונה פותרת את כל העניינים. איפה בורא עולם נמצא בתמונה שציירתי לעיל? היכן נכנס מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא? האם בטעות הכרת את בעלך? האם במקרה השדכנית הציע בדיוק לך אותו? ובדיוק אמא שלך אהבה אותו? צריך לפמפם חזק – אין טעויות אצל בורא העולם!!! כמו שהוא לא טועה באוכל שהוא מביא למליוני חיות ברחבי כל היקום, כך הוא לא יתן לך בעל שאת לא יכולה להתמודד עם חסרונותיו.

אין אף אחד מושלם. גם אם זה נראה לך טעות או קשה ידי, גם אם זה נראה לך קושי שאי אפשר לפתור אותו או להתמודד איתו, תמיד תזכרי שמה שיש לך זה הכי טוב עבורך וזה מותאם לכוחות האישיים שלך בדיוק. הכל לטובתך וזה לא סטיקר על האוטו. זה אמיתי. כל אישה חייבת להשקיע במציאת הכוחות המיוחדים לה ביחס לבעלה. בלי להסתכל על השכנה, כי את הצרות שלה לא היית רוצה. בלי לחשוב על אופציות אחרות. כי ברגע ששמו לך טבעת זה נכתב מלמעלה.

הרגע שהתחתנת הוא מיוחד בעבורך. לא קרה בטעות. מיד שעולה לך מחשבה שאולי זה טעות, שאולי יכולת להשיג טוב יותר מיד תאמרי לעצמך עד כמה הקב"ה הוא אחד יחיד ומיוחד ואין טעויות מתחת ידו. ואם הוא נתן לך סימן שיש לך כוחות להתמודד. ולא רק להתמודד, אלא יש לך את הכוחות להגיע בדיוק איתו לזוגיות מושלמת. אהבה אמיתית וכבוד הדדי. איך מתמודדים? עצם החשיבה הזו כבר פותרת %50 מהבעיה, כי ברגע שאשה חושבת שיש עוד אופציה, שישנה דרך להחליף או להתייאש זה לכשעצמו מגדיל את הבעיות.

זה מוריד את המוטיבציה ואין לה באמת חשק לעבוד על עצמה. אז תחילת הפתרון הוא אף פעם לא להתייאש. תמיד לומר לעצמך שאת ענקית, שאת טובה ויש בך מלא כוחות להתמודד ולהפוך את בעלך לאדם הטוב ביותר והאוהב האמיתי שאת רוצה.

לאט לאט עם התמדה ואמונה אמיתית בבורא העולם הכל מסתדר. תדאגי לשמחה שלך ולאמונה שלך, תהיי מכוונת לבעלך בלבד ולא לסובבים אתכם. כל אחת תשקיע את מיטב כוחותיה בביתה ולא באף אחד אחר. תדוני אותו לכף זכות, הוא לא מתכוון לפגוע.

דילוג לתוכן