לשיעורים במערכת הטלפונית: 0772222069 / *9120

מאמרי אמונה

הרב יגאל כהן

מבשרי אחזה אלוה

אבא קטן עליך

איוב צועק ואומר: "וּמִבְּשָׂרִי אֶחֱזֶה אֱלוֹהַּ" (איוב יט, כו) –  מתוך הגוף שלך, יהודי יקר, אתה רואה את בורא עולם. לא מהרצאות, לא משקופיות, לא מרבנים טובים ומדהימים שישנם בארץ ישראל שיוכיחו לך שיש בורא עולם – מהבשר שלך. מהמוח שלך תכיר את בורא עולם! המדענים עדיין לא יודעים לחקור את המח! בקושי הם מצליחים למפות אותו – להגיד איזה חלקים יש בו. במח שלך יהודי יקר, יש עשרה מיליארד קישוריות של תאים שאחד מתחבר לשני.

שאם תא אחד מתחבר בטעות עם תא אחר – במקום להרים יד שמאל אתה מרים יד ימין! אנחנו לא רואים פה יצירת מופת?! אנחנו לא שואלים את עצמנו: "מי ברא אלה"?! מי ברא אותך יהודי יקר?! מי ברא את היצירה המדהימה שנקראת 'גוף האדם'?!  היום יש מצלמת HD ,מצלמת תלת מימד – מי יצר את שתי העיניים שלך? הכי מקצועיות שבעולם, לא רק שאתה רואה בהם תלת מימד, אתה גם קולט מכל הזוויות! וכאשר טס לך משהו לתוך העיניים, לפני שזה נכנס אתה סוגר את העיניים באופן אוטומטי! 'מי ברא אלה???' תסתכלו על אישה שיולדת ילד – יצירת מופת שבורא עולם צועק לך ממנה: "תראה את המעשים שלי!!! תראה את הגאונות שלי!!! תראה מה עשיתי כדי שאתה תסתכל ותבין איזה גאון בורא עולם ישתבח ויתעלה שמו". כאשר העובר במעי אמו, טבורו פתוח – משם הוא מקבל את כל החמצן ואת כל מה שהוא צריך כדי קיומו. ופיו סגור – שלא יבלע את מי השפיר.

וכאשר הילד נולד, באותה שניה – באופן פלאי – הטבור נסגר והפה נפתח, כי אם הטבור היה ממשיך להיות פתוח – הילד היה מקבל זיהום. ואם הפה היה נישאר סגור – הוא לא היה יכול לאכל! ממש כמו אותה סובארו שמוציאה 'סוּ בָּ רִ ית קטנה', ואחרי שהסוּ בָּ רִ ית הקטנה יוצאת – חמש דקות בדיוק! – מגיע החלב, כי בחמש דקות הראשונות הפה שלו עדיין מלוכלך!!! מנקים לו את הפה, ורק כאשר הפה שלו נקי – החלב מתחיל לצאת! ואיזה חלב יוצא? החלב הטוב ביותר בעולם עבור הילד! כל כך הרבה מעבדות לייצור חלב ישנם בעולם היום, יושבים שם מדענים גאונים, ולמרות זאת, הם מחויבים לכתוב על המטרנה: 'לתשומת לב: חלב אם הוא המזון הטוב ביותר לתינוק!'. אני שואל את המדענים האלה: "מדענים יקרים! אתם יושבים באוניברסיטאות הטובות ביותר בעולם, ומנסים לייצר פורמולה פשוטה כמו שיוצאת מהחלב של האמא – ולא מצליחים!

למה אתם לא עוצרים לרגע לחשוב – רבונו של עולם! מי עשה את החלב הזה? למה הוא מגיע בדיוק בזמן. מי עשה את הדבר הזה??? מי עשה את הדבר הזה שנעשה בצורה הכי יפה והכי טהורה שיכולה להיות! הילד מרגיש את אמא שלו, דפיקות הלב שלו מסודרות, כי הוא מרגיש את החום של אמא – הילד הקטן הזה, שאין לו שכל לכלום, יודע להרגיש בלב שלו מה זה: 'אמא'! ויותר מזה, כאשר הילד נולד הוא ללא שיניים.

השיניים שלו צומחות, בערך, בגיל 12-8 חודשים – למה? כי אם הילד היה נולד עם שיניים, הוא היה מכאיב לאמא! תסתכלו על הילד הקטן הזה שרק עתה נולד, תחשבו עליו – בורא עולם עשה אותו עם עיניים, עשה אותו עם ציפורניים, עשה אותו עם אזנים, עשה אותו מושלם, חוץ מאיבר אחד שבורא עולם חיסר לו – 'שיניים' – בשביל שהילד הזה לא יכאיב לאמא שלו, כי אמא לא היתה יכולה להניק ילד שנושך אותה כל הזמן!

דילוג לתוכן